შესვლის ფორმა
სექციის კატეგორიები
პროგრამები
თამაშები
მობილურებისთვის
counter strike
cs სკინები
cs მაპები
GTA
ვიდეოები
მუსიკები
ფილმები
GEO ნათარგმნი
მანქანები
ანიმაციები
კლიპები
ვიდეო გაკვეთილები
xXx +18
სპორტი
სასაცილო
სურათები
ბიოგრაფიები
გაალამაზე შენი სურათი
ლექსები
ქართული ფილმები
სერიალები
რელიგია
ფლეშ თამაშები
ფლეშ თამაშები 2
ინტერვიუ
ანეგდოტები
სხვადასხვა ონლაინ ვიდეოები
ყველანაირი
ნიჭიერი
დროის მოსაკლავი, გასართობი
ანდაზები
ძებნა
კალენდარი
«  ნოემბერი 2009  »
ორსამოთხხუთპარშაბკვ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
ხუთშაბათი, 2024-04-25, 11:42 PM
მოგესალმები სტუმარი
მთავარი » 2009 » ნოემბერი » 1 » porshes istoria
7:39 PM
porshes istoria


porshes istoria

კომპანია შექმნის შემდგომ წლებში არ იყო ორიენტირებული ავტომობილის აწყობაზე. პირველი ავტომობილი მან შექმნა Volkswagen-ისთვის, ეს იყო Volkswagen Beetle. რაც შეეხება პირველ პორშეს, პორშე 64-ს, იგი 1939 წელს შეიქმნა, Beetle-ზე დაყრდნობით. II მსოფლიო ომის დროს პორშე ამზადებდა საბრძოლო ტექნიკას, მან შექმნა რამოდენიმე ტანკიც. 1945 წელს ფერდინანდ პორშე დააპატიმრეს, მან პატიმრობაში ორი წელი გაატარა. სწორედ მისი პატიმრობის პერიოდში შეიქმნა პორშე 356 მისი შვილის, ფერი პორშეს მიერ. 1948 წელს 8 ივნისს ფერი პორშემ ამ ავტომობილის გაყიდვის ლიცენზია აიღო. 1951 წლის 30 იანვარს ფერდინანდ პორშე გარდაიცვალა (დამბლით). თავდაპირველად 356-ს ჰქონდა Volkswagen-ის ძრავი, სამუხრუჭე სისტემა და სიჩქარის კოლოფი. შემდეგ ეს ყველაფერი პორშემ საკუთარით ჩაანაცვლა. დიზაინზე მუშაობდა Erwin Komenda 1963 წელს პორშემ მუშაობა დაიწყო ლეგენდარულ მოდელზე 911-ზე. ეს იყო უდიდესი გარდატეხა პორშეს ისტორიაში 911 იყო 6 ცილინდრიანი სფორთ-ქარი ბოქსერის ძრავით. მას თავდაპირველად 901 ერქვა და რადგან ეს პეჟოს ხელწერა იყო(x0x), ჩანაცვლდა 911-ით. პირველად წარადგინეს ფრანკფურტის საერთაშორისო ავტო-შოუზე. პორშე მალევე გახდა 60იანი წლების სიმბოლო, რომელიც მომდევნო წლებშიც არ კარგავდა აქტუალურობას & ახლა არა მხოლოდ კონკრეტულად საიმედოობის, სისწრაფის, ფერFომანსისა და ხარისხის, არამედ სრულყოფილი ავტომობილის ერთ-ერთი სიმბოლოა. 911 ძალიან წარმატებული მანქანა აღმოჩნდა რბოლაშიც.

70-იანი წლების დასაწყისში პორშემ გარკვეული ცვლილებები შეიტანა ავტომობილში. ძრავის მოცულობა გაიზარდა 2.2 ლიტრამდე. 911S-ს უკვე 200 ცხენის ძალა ჰქონდა. ძრავის ზომასთან ერთად ცვლილებები იყო ცილინდრებსა და სარქველებშიც( მიმართული უკეთესი ვენტილაციისკენ) ამ ძრავის წარმატებულობამ განაპირობა კიდევ ერთი, უმნიშვნელო ცვლილება ძრავში. პორშემ შექმნა "2.4"-იანი ძრავი (რეალურად 2,341cc) შესაბამისად გაიზარდა ცხენის ძალებიც: 911T-157 hp; 911E -185hp; 911S - 210 hp.

კატეგორია: ბიოგრაფიები | ნანახია: 874 | დაამატა: gio | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *:
ჩვენი გამოკითხვა
მინი-ჩეთი
საიტის მეგობრები
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0